knackebrodmethagelslag.reismee.nl

Nederland --> Noorwegen

Bepakt en bezakt, huisje leeg achtergelaten (nou ja, bijna dan, er staat nog een zeker item, hè paps), vriendinnetjes uitgezwaaid met een paar zeer leuke etentjes, nog een paar mooie noten gespeeld met m'n favoriete pianotrio, en bijna iedereen nog wel een keertje gezien de afgelopen weken. Maar ik kom snel weer even terug hoor!

De afgelopen weken waren fantastisch. Na een zeer rigoureus opzeggen van de baan, restten daar ruim 5 weken om een breed scala aan activiteiten nog uit te voeren; het bootje naar friesland zeilen, een aantal keer fietsen van capelle naar utrecht, een dagje vlieland, een weekendje friesland, een weekje alpen, een dagje veluwe, een high-tea met vriendinnen, een etentje hier, een etentje daar, lunchen met oud-collega's, etc etc. Niks te klagen. Natuurlijk ook veel papierwerk, maar daar hebben we het niet over.
Veel zin in de komende weken. Het wordt vast een soort roller coaster met steeds veranderende plannen. Althans, dat is zoals het nu gaat. Vooralsnog komt Edwin gewoon morgen alweer achter me aan gevlogen;) En iedereen is in de nabije - of verre - toekomst welkom voor een bezoekje aan Oslo en / of omgeving!:)

P.S. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom

Josine

Yo suus!
Ben onderweg naar Schiphol om je uit te zwaaien! Eigenlijk helemaal niet leuk, maar vooruit dan maar! Ik kom je ook wel achterna! :) Heb zelfs nog een mini(scuul) kakadootje bij me zodat je elke dag aan ons en het koude kikkerlandje kan denken! Tot zo! En dat tot snel! De eerste FaceTime date staat wat mij betreft al gepland ;)

Sophie

Wow Anna! (Samen) een enkeltje Noorwegen voor onbepaalde tijd, wat een avontuur! Jammer dat het er niet meer van is gekomen af te spreken de afgelopen tijd, hebben we dit helemaal gemist. Extra reden om je te komen opzoeken daar. Geniet ervan! En wie weet tot gauw! Liefs Sophie

Heleen

Wat een prachtfoto hebben jullie uitgekozen, hierboven! Hopelijk gaat ook de zon voor jullie schijnen daar in het hoge noorden. Maak er wat moois van, dat is jullie toevertrouwd! Heb je al een woordje Noors laten vallen? Liefs, Heleen

Rob Flantua

Hey Globetrotter ! ( Sorry Globetrotters !) Dat is nog eens wat anders dan het geplaatst krijgen van een Liquidambar in de achtertuin. Oslo, Noorwegen, lang, breed, heuvel- en bergachtig en natuur en zo ontzettend veel te zien en dat is dan zeer waarschijnlijk met geen pen niet of nauwelijks te beschrijven. Maar ik kijk uit naar je vlotte reisverslagen. En die Noren praten zo vriendelijk Noors en zeker en vast zo vriendelijk Engels. Kennen ze daar de Golden Earring of zoiets als - ' Ga met me mee naar de regenboog ?' - - En die wintersport mogelijkheden zijn ook niet te versmaden. Aaaahhhhh........ - Veel succes met alle keuzes, en met name voor je woning, de komende dagen en weken en hartelijke groet uit Utrecht.